woensdag 22 maart 2017

KIDS MUSTHAVE | Katie Scott voor H&M kids + outfit foto's

Vanaf morgen 23 maart -officieël- ligt er een nieuwe kindercollectie in de H&M winkels. Een samenwerking met Katie Scott, illustratrice van o.a. het bekende Dierenboek. Een boek dat op zichzelf al een MUSTHAVE is, dus ook goed om te onthouden.

Gisteren liep ik toevallig tegen de kledingstukken aan en ik was meteen razend enthousiast. Niet alleen omdat deze collectie weer eens mijn modehart sneller laat kloppen, want dat gebeurt niet vaak meer bij de kinderafdeling van deze winkelketen, helaas...
Het materiaalgebruik, kleine details (zoals de kameleon die doorloopt op de achterzijde van het shirt!) en de afwerking in zijn geheel zorgen ervoor dat je snel overstag gaat. En, dan heb ik het nog niet eens over de mooiste bijkomstigheid: de kledingstukken zijn budget vriendelijk! Zo betaal je voor een shirtje €9,99, de broek €14,99 en voor het vest €19,99. Ze hadden er gemakkelijk het dubbele voor kunnen vragen, en dat was het ook meer dan waard geweest.

Daar waar de ontwerpen me wel iets doen denken aan Mini Rodini, is het al met al een toffe collectie voor onze kids! Ook de meisjescollectie heeft geweldige stukken, jullie meiden-mama's boffen daar maar mee :-).

Samen met manlief kocht ik de leukste kledingstukken voor Noah en vandaag kun je ze zien in een overload aan foto's. Kijk je gezellig mee?




















De collectie shop je morgen dus in de fysieke H&M winkels, maar psssstt....ik zag dat er online ook al het een en ander verkrijgbaar is! 

Happy shopping I say, you won't regret!

XO, Judith


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

1 opmerking :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡