woensdag 30 november 2016

MINI FASHION | NUNUNU lanceert resort collectie



NUNUNU lanceert een resort collectie met daarin een selectie uit de nieuwste zomercollectie 2017. Alhoewel sommige van ons genieten van het winterseizoen, zijn er steeds meer gezinnen die de zon op zoeken tijdens de kerst- en feestdagen! Ik kan je vertellen, na het zien van de beelden van de zomercollectie wil je niet anders dan dat er seizoenen worden overgeslagen en de zomer in Nederland al begint.

Kijk mee naar exclusieve beelden die ik nu al met je mag delen!













In de resort collectie vind je -letterlijk- schitterende cut-out badpakken in metallic kleuren, surfshorts, UV-werende shirts, kaftans, baggy strandbroeken en strandhanddoeken.

De ontwerpers van NUNUNU zijn er van overtuigd dat deze collectie wereldwijd voor een nieuw fashion statement gaat zorgen. Ik geef ze geen ongelijk als ik kijk naar de vernieuwende kleuren, materialen en modellen! De gele broek staat hier op de wishlist voor Noah, en mochten we een dochtertje krijgen dan hoop ik dat ik de zilveren badpak kan scoren in een klein maatje.

De resort collectie is verkrijgbaar vanaf nu tot in de zomer 2017. Je shopt de collectie online bij NUNUNU en Orange Mayonnaise.



Zie jij iets leuks uit de nieuwe resort collectie? 





XO, Judith 

Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡