dinsdag 22 november 2016

HOT NEWS | Mini Rodini in samenwerking met Adidas Originals


Het is alsof er een stukje van mijn man en mijzelf in een nieuwe collectie samenkomt: Mini Rodini gaat een jaar lang een unieke collectie uitbrengen in samenwerking met Adidas Originals! Op het eerste gezicht een niet geheel vanzelfsprekende collab maar na het zien van één foto ben ik al om.

Verwacht kenmerkende details en prints van Mini Rodini samengebracht in de klassieke ontwerpen van Adidas. De duurzaamheidsfactor in deze collectie is voor beide merken belangrijk en daarom zijn alle kledingstukken gemaakt van 100% biologisch katoen en gerecycled polyester.

De limited collection zal in kleine gedeeltes uitgebracht worden, en onze mode-hart kan zich over enkele dagen al verheugen want dan komt het eerste gedeelte uit: donderdag 1 december, as we speak!

Ben je net zo enthousiast als ik, houd dan de nieuwsbrief en website van Mini Rodini in de gaten. Zo blijf je nauwgezet op de hoogte en kun je meer te weten komen over de verkooppunten. Zoals ik nu opmaak uit de informatie zal deze collectie niet in de online store van Mini Rodini worden verkocht, maar wel in de webshop van Adidas Originals en een paar geselecteerde shops wereldwijd.

I can't wait and I will keep you guys updated!



Bron foto: www.minirodini.com



XO, Judith 

Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡