vrijdag 21 oktober 2016

mini fashion | outfitpost: animals gone wild!


Een outfit die ik al lange tijd met je wilde delen, maar door persoonlijke omstandigheden kwam het er niet van om 'm online te plaatsen. De foto's zijn al een hele tijd terug gemaakt, maar ik ben zo tevreden over het resultaat (en de outfit) dat ik ze alsnog met je wil delen.

Vandaag dus een outfitpost van Noah waar we je hopelijk mee inspireren. Ik ben in ieder geval weg van zijn outfit en vertel je graag alle details!






Al vanaf jonge leeftijd is Noah gek op dieren (what's in a name?), en toen we deze toffe trui spotte tussen alle jongenskleding was onze keuze direct gemaakt.
Ik ben al een aantal jaar bekend met het merk Molo en in elke collectie zitten er weer supermooie items, items die in je hoofd blijven hangen omdat ze gewoon íets tofs hebben.

Binnen een paar minuten heb ik deze trui voor Noah bij Olliewood besteld. Misschien ken je de webshop al, misschien nog niet, maar het is een overzichtelijke website waar je dus binnen een paar klikken je bestelling naar huis hebt geshopt.






Vanaf de voorkant bekeken is de trui vrij eenvoudig, maar de eyecatchers zie je op de mouwen: totempalen. De dieren zijn zo goed op-en-boven elkaar geplaatst dat ik af en toe opeens een 'nieuw' dier ertussen ontdek! Alle aandacht gaat dus uit daar de mouwen en dat maakt de trui zo opvallend. De kwaliteit en het materiaal zijn van goede kwaliteit, zoals ik eigenlijk van Molo gewend ben.

De trui is met zowat elke broek en schoenen te combineren en er kunnen dus volop outfits mee worden gemaakt. Ja, wij zijn fan!





Naast Molo verkopen ze bij Olliewood ook merken zoals Z8, waar je kunt shoppen voor de allerkleinsten tot kids van +/- 8 jaar. Ze hebben momenteel nog een leuke kortingscode waarbij je €10 euro korting krijgt met de code WINTER2016! Dat wordt nog eens extra leuk shoppen!





Ben je ook fan van de trui en outfit van Noah? Ik hoor het graag :-)





Fijn weekend! XO
Judith 


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡