maandag 19 september 2016

Klaar voor het nieuwe seizoen met Kixx Online |


Shoppen voor mijn kleine man is één van mijn lievelingsdingen om te doen. Het allerliefst struin ik de fysieke winkels daarvoor af, maar wat een uitkomst is online shoppen toch. Na een lange werkdag duik ik met een kop thee achter de laptop en ga ik inspiratie op doen.

Bovenstaande outfit is sinds kort aan Noah's garderobe toegevoegd. Een outfit samengesteld met het oog op aankomende herfst maar waar we nu al veel plezier van hebben.
Kijk mee als je meer wilt weten over deze kledingstukken.








Met het oog op het herfst/winter seizoen is het online shoppen nog leuker omdat je de ene nieuwe collectie na de andere nieuwe collectie voorbij ziet komen.
Één van de nieuwe collecties die bij mij in het vizier kwam is het Nederlandse merk Scotch and Soda: geboren in Amsterdam, geïnspireerd door de wereld. Een groot gedeelte van de collectie is verkrijgbaar bij de onlangs vernieuwde webshop Kixx Online.

Het donkerblauwe t-shirt, van Scotch and Soda dus, is van mooie stevige kwaliteit en heeft stoere details zoals de tekst op de voorzijde (in een versleten look) en de omgekrulde randjes bij de mouwen. Dit t-shirt kan in september prima los gedragen worden, in de herfst combineer ik het met een grof gebreid vest.






De reden dat ik eigenlijk op Kixx Online ging kijken, was omdat ik wist dat zij het merk Z8 verkopen. Wederom een merk van Nederlandse bodem en nu hebben ze ook kledingstukken in grotere kindermaten (tot maat 128). Het is een dik stevige grijze joggingbroek met een zwart lijnenpatroon.
Een heerlijk broekje voor de herfst/winter en een fijne afwisseling met de spijkerbroeken die Noah dagelijks draagt. Ook bij het ontwerp van het broekje is gedacht aan leuke details, zoals het strikkoordje bovenaan en de donkergrijze kontzak.

Deze outfit is één van m'n favoriete setjes omdat het een goede comfortabele combinatie is. Daarnaast vind ik 't een outfit die bij Noah past, stoer en een tikkeltje speels. 




De kledingstukken blijken een perfect match ondanks het twee verschillende merken zijn. Een reden waarom ik graag shop bij Kixx Online. Je hebt keuze uit diverse merken en stijlen waardoor je een unieke outfit voor je kindje creëert!
Toen ik zwanger was van Noah kocht ik er babykleding van Feetje, nu shop ik er stoere winterjassen in maat 110! Als iets goed bevalt....





Fijne maandag! XO
Judith 


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

1 opmerking :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡