donderdag 8 september 2016

Dit moet je zien: nieuwe collectie Zara | CAPSULE COLLECTION baby boy


Jawel, jawel! Daar ik vorige week razend enthousiast was over een nieuwe collectie van Zara voor meisjes, is er sinds vandaag ook een nieuwe collectie voor de jongens gelanceerd! Ik denk dat menig jongens-mama een gat in de lucht springt want nu is het hun beurt (en die van mij!) om kledingstukken naar huis te shoppen. Ik kan m'n geluk niet op!

De CAPSULE COLLECTION bestaat uit een ingetogen kleurenpalet waar gebruik gemaakt is van donkergrijs, zwart en roomwit. Bruintinten zoals roestbruin, zand en zelfs okergeel geven er een warme toevoeging aan en samen vormen ze een goede basis voor de herfst- en winter garderobe.

Ook in deze collectie zie je dat er verschillende materialen en technieken zijn gebruikt om de kledingstukken net een beetje stoerder en bijzonder te maken.
De collectie bestaat uit diverse comfortabele broekjes, enkele broekpakken (superleuk!), een wollen trui, vest en veel bovenstukken met verschillende prints. Mijn favoriet is het zwarte broekpakje en de roestbruine items. Het kan dan ook niet anders dan dat ik al enkele kledingstukken heb afgerekend...

Speciaal voor de jongens-mama's heb ik alle foto's op een rijtje gezet. Wat is jouw favoriete item?


























- bron foto's: www.zara.com -



De collectie is verkrijgbaar in maat 80 t/m 104. Uitgaande van vorige collecties zullen de kledingstukken ietsjes ruimer vallen.









XO,
Judith 


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡