maandag 29 augustus 2016

Dit moet je zien: nieuwe collectie Zara | CAPSULE COLLECTION chapter #3



Meisjes-mama's opgelet! Zara heeft weer een adembenemende collectie uitgebracht en de items hebben een hoog 'hebben gehalte'.

De CAPSULE COLLECTION chapter #3 bestaat uit een rustig kleurenpalet van veel roomwit, grijs, zwart en roestbruin (of karamel, zo Zara de kleur benoemd heeft). We zien een combinatie van fijne, grove en wollige materialen, een opvallende wijde pasvorm en subtiel woordgebruik. Een collectie om bij weg te dromen, want zo kun je toch niet wachten tot de herfst begint!

Zara krijgt van mij een staande ovatie, want elk item zou ik zo naar huis klikken! Ik zit nu nog in strijd om niet alvast een paar items te bestellen, gewoon met het oog op de toekomst, maar dat is misschien een beetje extreem. Een beetje maar...

Favoriete items van mij zijn o.a. de grofgebreide riblegging, de roestbruine geborduurde jurk (a lá Isabel Marant), het wollige grijze vest en het truitje met zwarte pompoms. Oh, en heb je de bijpassende schoenen en tasjes al gezien?!

Ik heb alle foto's van de website van Zara gehaald en bij deze laat ik ze graag aan je zien. Maar bedenk: na de klik kun je niet meer terug.




























- bron foto's: www.zara.com -



En, net zo enthousiast als mij? Laat me zeker even weten wat je hebt besteld, dan kan ik meegenieten!

Shop hier: CAPSULE COLLECTION by Zara





Happy shopping I say!!!




XO,
Judith 


Follow me on Bloglovin' |
Follow me on Instagram |
Follow me on Facebook |

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡