maandag 14 december 2015

NUNUNU by Collégien slippers |



Dat ik fan ben van kledingmerk NUNUNU is geen geheim, want op mijn blog en Instagram komen er regelmatig kledingstukken voorbij. Blij verrast was ik dan ook toen ik een geweldig pakje van NUNUNU ontving met daarin te gekke slippers.

Collégien, een populair Franse sloffenmerk, en NUNUNU hebben de handen ineengeslagen en voor deze winter een mini-collectie slippers uitgebracht.









De slippers van NUNUNU by Collégien zijn verkrijgbaar in twee prints: met doodshoofd en met sterren. Noah ontving de variant met sterren die perfect past bij de diagonale sweater van NUNUNU. Een geweldige combi, vind ik.

De slippers zijn ontzettend fijn want ze zijn zo zacht als een sok en zo comfortabel als een slof. Ze komen in twee verschillende lengtes: kniehoog en in de standaard sokhoogte. Wat me voornamelijk opvalt zijn de flexibele zolen die voorzien zijn van antislip noppen. De slippers gaan gemakkelijk aan en Noah draagt ze gerust de hele dag als we binnen zijn. Mede door de soepele zool wordt hij niet belemmerd als hij aan het spelen is en daarnaast is de kans op uitglijden veel minder groot (hallo gladde laminaatvloer).





Door de foto's krijg je een goed beeld van de slippers: je ziet namelijk de overeenkomst met een sok en je ziet ook dat de zolen flexibel zijn. Hiernaast hebben de zolen geperforeerde gaatjes wat ervoor zorgt dat de huid goed kan blijven ademen.




Noah draagt de slippers met veel plezier en stiekem geniet mama er ook van want ze zien er heel leuk uit. De slippers zijn verkrijgbaar vanaf maat 18/19 tot maat 40/41, dus ook mama's kunnen de show stelen!

Je kunt de slippers shoppen bij NUNUNU, Collégien en Orange Mayonnaise.






Items van de foto's toegelicht:
Design kinderstoel - Vintagelab15
Legging - Mini Rodini 



XO, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden. Wil je je abonneren op mijn YouTube kanaal dan kun je op deze link klikken.

1 opmerking :

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡