donderdag 3 september 2015

Challenge 2015 Buy less, buy better | aankoop augustus



Met heel veel plezier ben ik dagelijks wel bezig met ons interieur: meubels verplaatsen en hoekjes opnieuw indelen. Één van mijn favoriete ruimtes is de kamer van Noah en sinds kort ben ik begonnen aan zijn nieuwe kamer. Op Instagram kun je dit project volgen onder #projectnoahsbigboyroom.

Al eerder in deze challenge kocht ik een item voor Noah's kamer, dit kun je hier nog even terugkijken, en ook deze maand heb ik gekozen voor een item voor de kinderkamer.

Ik wilde al langere tijd een speelkleed voor Noah aanschaffen. Een speelkleed waar hij op kan spelen en welke een leuke toevoeging heeft aan zijn kamer. Mijn oog viel op een speelkleed van OYOY maar helaas is de levering twee keer uitgesteld waardoor ik op zoek ben gegaan naar een andere variant. En...die vond ik!








Tijdens mijn wekelijkse rondje in de H&M webshop zag ik dat ze een nieuw speelkleed aan de HOME afdeling hadden toegevoegd. Zo op het eerste gezicht wist ik niet goed of ik hem nou wel leuk vond of niet, maar besloot hem toch maar te bestellen omdat de kleuren goed zijn (zwart/wit, je begrijpt het) en qua formaat zou het ook beter in zijn nieuwe kamer passen.

Toen ik het kleed thuis uitpakte was ik eigenlijk al positief verrast. Ik legde het kleed neer in de woonkamer en Noah vond het gelijk al missie geslaagd. Hij wilde er zo graag op spelen dat ik tijdens zijn middagdutje een beslissing moest nemen, zodat hij daarna er wel of niet op kon spelen...

Het kleed heeft twee uur op de grond gelegen en eigenlijk vond ik 'm steeds leuker worden!






Zoals je ziet heb ik 'm dus gehouden en Noah heeft er al heel wat uurtjes op gespeeld. Niet alleen met auto's, zo nu en dan ook met Schleich dieren. Blijkbaar ligt het ook lekker om er gewoon filmpjes met de Ipad op te kijken ;-).

Hij is in ieder geval blij, en ik ook! Het kleed is zeker een leuke aanvulling voor op zijn kamer, en ook in de speelruimte ligt hij leuk.
De kwaliteit en afwerking is erg mooi, de zwarte verf zit er netjes op en de afbeeldingen zien er goed uit. Het kleed heeft geen speciale antislip aan de onderzijde, maar toch blijft het kleed stug liggen waardoor hij vrijwel niet verplaatst. Het materiaal is 100% katoen en het is zelfs mogelijk om hem uit te wassen.

De afmeting van het kleed is 90 x 130 cm en de prijs is €29,95 euro. Je vindt hem hier in de online shop waar hij momenteel uitverkocht is. Wees niet getreurd want ze vullen de webshop regelmatig aan.
Op onderstaande foto's zie je hoe het kleed in Noah's nieuwe kamer ligt. De kamer is nog helemaal niet af, maar het geeft wel een idee zo.












Ik lees graag wat je van onze nieuwe aankoop vindt en/of je hem misschien
zelf ook wel hebt aangeschaft?








Beschrijving van de items op de foto's:
Eames DAR design stoel - Vintagelab15
Gestreepte opbergmand - Store of Daydreams
Houten blokken - Dutch life-style
Kinderbed Minnen - Ikea
Houten banner - Lotjedotje






XO, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden. Wil je je abonneren op mijn YouTube kanaal dan kun je op deze link klikken.

8 opmerkingen :

  1. Wauw, nooit gedacht dat het van H&M zou zijn.Erg mooi. Ik hou de webshop in de gaten, want deze wil ik graag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat kamertje er al top uit! 👌

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een erg mooi kleed! Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk en zoals je weet hebben wij dat kleed ook, we love it !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nieuwe aankoop! Speelkleden zijn altijd een succes, maar deze is wel heel gaaf. Staat prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg gaaf! Vooral de eerste foto vind ik geweldig, wat een leuk idee om 'm op te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem super!!! Heb hem zelf ook voor mijn jongens. Naast dat hij super mooi is (toch belangrijk in de huiskamer) is het ook een super kleed om mee te spelen. Autootjes passen eens een keer op de weggetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel heel heel erg leuk! Wij zijn het kamertje van mijn zoontje ook aan het aanpakken. Hij is allergisch dus hebben we besloten een gietvloer in zijn kamertje te leggen. En wij zaten ook te denken aan zwart wit. Nu ik de foto's zie weet ik zeker dat ik dat ook ga doen voor mijn mannetje. Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡