donderdag 12 februari 2015

Mini fashion #4: Spring/summer '15 NUNUNU



In dit artikel zoom ik in op de nieuwe spring/summer '15 collectie van het stoere en minimalistische merk NUNUNU. Een merk dat je misschien nog niet kent maar het is er zeker één om te onthouden als je voor je zoon of dochter gaat shoppen.

Zoals je weet ben ik dol op zwart/witte kleding voor mijn zoontje Noah en de prints en kleurstellingen van deze collectie sluiten helemaal op mijn wensen aan. Als ik zeg NUNUNU moet je denken aan baggy, comfortabel en statement pieces. De collectie bestaat veelal uit zwart met witte items, maar ook grijs, rood, denim en olijfgroen zijn kleuren die in deze collectie te vinden zijn.

Natuurlijk denk je bij het voorjaar en zomer aan kleurrijke kleding, maar als je net als mij bent vind je het prettig om kleur af te wisselen met stoere monochrome outfits. Mocht je toch nog geen fan zijn van zwart/witte plustekens, sterren of baggy kledingstukken dan is de kans groot dat je aan het einde van dit artikel daar anders over denkt. Kijk je mee naar een overzicht van de collectie?






























En, wat vind je ervan? Zoals je ziet zijn de kledingstukken basic met een toffe twist. Voor kinderen van 0 tot 14 jaar kun je stoere en comfortabele items shoppen.

Het leuke aan deze collectie is dat er veel keuze is wat betreft de items. Zo heb je o.a. jurkjes, rokjes, leggings, baggy broeken, a-symmetrische shirts, een héle toffe uni jumpsuit, basic shirts met klein detail en een toffe body-warmer!

Mijn favoriete item uit deze collectie is de baggy broek met plustekens in olijfgroen. Ik zie het al voor me in combinatie met all-stars en een witte top. Daarnaast is de de zwarte jumpsuit echt iets waar ik enthousiast over ben, zelfs stoer gestyled voor jongens. De denim items heb ik ook nog niet eerder bij andere merken voorbij zien komen, dus deze zijn ook zeker een must-have voor de zomer.

Ja, ik ben om. Ik ga zeker weten een kijkje nemen als deze collectie uitgebracht wordt! Ik ben dan ook ontzettend benieuwd naar de kwaliteit en hoe de items in echt uitvallen. Zwart/wit hoeft niet saai te zijn voor kinderen, dat heeft NUNUNU weer bewezen.

De collectie zal 3 maart in de volgende shops te vinden zijn:
Spruit Kinderkleding | Orange Mayonnaise | NUNUNU webshop |







En, ben je ook enthousiast over deze collectie? Welk item springt er voor jou uit?
Ik lees het graag :-).









♡, Judith



Geen artikelen meer mislopen van mij? Je kunt SavedwithStyle volgen op Bloglovin'Op Instagram kun je mij hier vinden.

8 opmerkingen :

  1. Heerlijk,helemaal mijn ding! Ik vind die plusjes broeken en jurkje echt helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super hé! Ze hebben ook hele leuke baby-onesies in die print :-) X

      Verwijderen
  2. geweldig! die baggy broeken vind ik echt super! en de korte, en de jumpsuits..mooooi merk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik vind het niet mooi. Beetje saai. Behalve het rode sterrenjurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet er echt van houden inderdaad! Genoeg andere keuze voor jou ;-)

      Verwijderen
  4. Leuk, behalve de doodshoofden niet. Vind ik zo lelijk bij kinderen staan.

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡