vrijdag 24 oktober 2014

Instaswap fall '14 #1


Voor een derde keer op rij wordt er op Instagram een swap gehouden. Een swap is een uitwisseling van zelfgemaakte en/of gekochte spulletjes tussen mensen. Instagrammers in dit geval.

Op www.instaswap.nl kon je je tot 30 oktober aanmelden voor deze actie, en door het heuse Instaswap-team kreeg je een naam en adres toegestuurd.
Begin november worden er +/- 700 pakjes in Nederland (en een paar in buitenland) bezorgd. Wat een aantal hé!

Het is de bedoeling dat je op Instagram een foto plaatst van jouw ontvangen pakje, zodat er rond die periode heel veel mooie foto's op Instagram voorbij komen waar je instant happy van wordt.

Het is de eerste keer dat ik mee doe, en ik vind het echt een geweldig initiatief. Het gaat er niet zozeer om dat je zelf iets krijgt, maar meer dat je bewust stilstaat bij de ander en diegene verwend met mooie spulletjes. Ik ben zelf uitgebreid gaan shoppen voor mijn 'swapmaatje' en ondanks dat ze een heel andere stijl heeft dan mij, denk ik toch dat het goed in de smaak zal vallen. Ik heb vooral gekocht wat ik zelf ook graag zou willen hebben, want ik geloof dat dat een goed principe is ;).


Inpakken vind ik enorm leuk om te doen en ik ben dan ook erg blij met het resultaat. 


Mijn 'swapmaatje' is enorm creatief en daarom vind ik deze papieren opbergzak wel heel passend voor in haar hobbykamer.


Ik ben ontzettend benieuwd wie mij heeft en wat ik begin november door de brievenbus krijg. Natuurlijk laat ik hier zien wat ik heb ontvangen. Ik zie er nu al naar uit. Het is echt een feestje om hier aan mee te doen!

Mocht je de volgende editie graag mee willen doen, kijk dan op www.instaswap.nl & volg Lynda op Instagram. Zij is de enorme lieverd die dit initiatief heeft opgezet!



♡, Judith

6 opmerkingen :

  1. Oh! Wat ontzettend leuk! Ik ruil zelf ook graag via makeupalley.com
    Het is dan altijd alleen jammer dat verzenden naar het buitenland zo duur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou pakketje ziet er ook echt onwijs leuk uit! One lucky lady die dit ontvangt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd of je mij hebt ;-) Leuk is het he! Ik vond het maken/kopen/inpakken alleen al supertof, al kreeg ik zelf niks!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zeg niks ;). Ja het is inderdaad alleen al leuk om voor een ander bezig te zijn! X, Judith

      Verwijderen
  4. Ik had hier nog nooit eerder over gelezen, wat een super leuk initiatief! Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt, de persoon die je hebt heeft geluk! Ik ga snel eens op de website kijken. Ben ook benieuwd wat jij straks krijgt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt allemaal! Ik doe voor de eerste keer mee en vind het enorm spannend. Vooral om wat ik gemaakt heb voor een ander en of ze het wel leuk gaat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡