woensdag 21 mei 2014

Mama zijn #2: Feest! Uitnodigingen.




Over een aantal dagen is het feest! Mijn zoontje viert zijn 1e verjaardag en daarvoor ben ik al tijdje bezig om er een onvergetelijke dag van te maken.

Het thema van het feestje is zwart/wit met mintgroene details. De vlaggetjes en ballonnen zijn gekocht, pompoms heb ik besteld in pasteltinten zodat er een mooi contrast is met zwart en wit. Ik vind dit thema erg tof en ook passend voor kinderverjaardagen. Dieren thema's vind ik ook heel tof, maar die komen wel als mijn zoontje het zelf ook allemaal beseft ;).

De uitnodigingen wilde ik online ontwerpen en door een leuke winactie van Blogmama, won ik een tegoed bij Greetz.nl. Helemaal super, want dat kon ik goed gebruiken!

De uitnodiging heb ik in hetzelfde kleurthema gehouden, en natuurlijk kon een leuke foto van de jarige zelf niet ontbreken!



De kaart heeft een matte finish en dat geeft een stoere uitstraling. Het heeft wat van mijn tijd en geduld gekost (de site gaf soms errors), maar ik ben ontzettend blij met het resultaat. Het is precies geworden zoals ik voor ogen had.


Wat vind jij van Noah's uitnodiging?


♡, Judith


8 opmerkingen :

  1. Wat een leuke kaart en schattige foto van je zoontje. Erg leuk! Mooi is dat he zo'n eerste verjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Saskia! Ja, een 1e verjaardag is echt zo'n mijlpaal hé. Ik kijk er erg naar uit, maar tegelijkertijd word ik er ook een beetje emotioneel van haha.

      Verwijderen
  2. Super leuk zo'n uitnodigings kaartje! Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad met de kleine man.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben zeker een fijne dag gehad, dankjewel! Het echte feestje is volgende week pas dus daarna een terugblik van deze dag ;)

      Verwijderen
  3. Wat een gave kleurencombinatie. Lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof! Leuke naam ook, Noah. En een heerlijk ventje!

    BeantwoordenVerwijderen

♡ Ik vind het erg leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! ♡